tisdag 8 maj 2012

Foton från andra besöket... #1

Först några djur...

En Björktrast?
VANLIG groda
En ...?

1 kommentar:

  1. Jätte-fint att du lyckats fotografera fåglar Micke! Det är inte det lättaste - och bra bilder har det blivit! Den första fågeln är en björktrast precis som du skriver - den andra är lite lurig....Lite svårt att se eftersom den är fotograferad från "mag-sidan", men jag tycker det ser ut som en bofink..../MIA

    SvaraRadera